Igår/natt

Igår ringde Tez fråga om vi kunde va jag sa jaa..typ vid 9 halv 10 kom Sara och Tez vi satt en stund på gården sen skulle de handla djucie till sin vodka så satte de sig på nydala skolan..jag pallade inte gå dit:P så jag satt på gården snackade med theo till Sara och Tez kom...efter en stund så kom de till gården med 3 till det va Rebecka Tanja Och jimmy vi hade roligt i alla fall körde vi har aldrig leken utan sprit:P Sen gick dom jag Sara och Tez satt kvar sen smsar jag Nicklas fråga om han kom ut en stund han skulle bara följa en tjejkompis hem sen skulle han vara ute med oss en stund...typ när kl va 12-1 tiden så jag och nicklas till europabageriet och handla blev skit hungrig bara man gick in där:Psen gick vi tillbaka och snacka om att Tez va pain in the as som ringde hela tiden för hon frös arslet av sig:P haha skoja lite Tez<3 sen gick vi upp till Tez pappa och satta där en stund sen vid halv 3 -3 så gick alla hem...när jag kom hem så åt jag nutella mackor skit gått:P 

Kommentarer
Postat av: Therése ♡

Det var ju kallt :(

2009-08-30 @ 21:46:31
URL: http://kexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0