JÄVLA AS:@

Blir så jävla förbannad:@ Andy (Pappan till barnet) pårstår att jag har varit otrogen under tiden vi har varit tsm när jag inte har varit det...nä! han vet inte vad jag gjorde på vardagarna när vi inte träffades men det kan jag berätta nu jag va i skolan kom hem gjorde läxor sen va jag med mina tjejkompisar va aldrig med killar även om jag fick så va jag ändå inte med någon kille jo så fall Theo..jag har känt han sen jag va 8 år...efter vi gjorde slut så hade jag sex med mitt ex men då va jag redan i 3 månaden men han tror inte på mig att han e pappan men han får tror va fan han vill...men jag säger bara att det e synd om barnet när han ska ta faderskaptestet...det tog verkligen priset att han sa jag vet inte om du har varit med någon under tiden vi va tsm...och om jag säger sanningen:S...han kommer bara få umgesrätt...jag kommer ha ensam vårdnad om barnet...



E SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ HAN:@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0