pallar snart inte mer

Förlåt att jag inte har uppdaterat nu på länge men har bara inte orkart...för jag stör mig på en idiot som kommentera min ultraljudsbild den 24/9 som säger att det e synd om ungen och att jag lr ungen kommer dö eller en av oss kommer dö...och att jag kommer bli en dålig mamma men det vet inte hon...i så fall skulle minis faster dött för hon e kraftigare än vad jag är..och jaa jag tog åt mig av de kommentarerna....lr så e hon avis som inte kan få barn sj lr något vad vet jag...

Kommentarer
Postat av: Natalie

asså lyssna inte på henne, hon är en jävla fucking hora rent bokstavligt sagt, liksom hon vill få folket att dom ska må dåligt, hon kommenterade min bdb på en bild på min martin såhär: Jävlar va het kille du har, skulle man kunna få hans nr. :S tro mig gumman jag tog oxå åt mig som fan, hatar folk som försöker få andra folk till att må dåligt, det är rent av störd person och kommer alltid o va. men lyssna inte på vad hon säger. love you<333

2009-10-04 @ 23:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0