Du bryr dig inte:@

Jag har väntat och väntat på dina samtal mail W/E men hör inte ett ända ljud från dig...det värkar som du inte vill bli pappa för du har mkt att göra ju..det e tur jag har Nicklas som bor snett under mig han ställer upp även om han inte e pappan..han sa till mig "om du någon gång har problem med ungen lr något annat så ställer jag upp jag kan va barn vakt om pappan inte har tid " jag fick fan tårar i ögonen när han sa det till mig även om han har en dotter så ställer han upp för mig...Älskar den killen för han e snäll och lite till...
Jag glömde säga att jag har mina undebara vänner som ställer upp för mig till 100% Älskar er<333

Kommentarer
Postat av: Sara

det är tur du har Niklas som ställer upp (:

Jag ställer självklart också upp, jag lovar att inte ta död på ungen xD <3

2009-09-03 @ 21:40:44
URL: http://maadtherapy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0