IDIOT

min äckliga morbror va här vissa vet vem han e och vad som har hänt...han kom hit för att han fyllde år och påstog att vi skulle bjuda han på tårta:S han e fan sjuk i huvudet..pallar snart inte mer vill bara bort härifrån typ men jag håller hoppet uppe..snackade med Anneli igår hon sa att jag inte ska skriva på gemensam vårdnad för hon sa att man knappt göra något utan hans underskrift så jag ska ha ensam vårdnad över min unge men han har rätt att träffa honom/henne när det passar mig...hoppas du läser detta jag skriver mkt om dig här och mig själv och andra saker så mina "läsare" kan läsa hur svårt jag kommer att få det och sånt....aja ha det bra puss<3

Kommentarer
Postat av: Therése ♡

Seriöst hade jag vetat hade jag kommmit upp och bankat skiten ur det fula äcklet !!

Jag älskar dig anja<3

2009-09-06 @ 13:21:18
URL: http://kexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0