jaha

Då sitter man här och fundera på hur jag ska göra med skolan. orkar inte med skolan längre och han e inne på msn ungens pappa men han skriver inte mkt så det e lite irrterande..jag ska byta skola min syv har inte hört av sig det har gått en vecka nu och hon borde höra av sig för länge sen men det gör hon inte enligt henne måste jag vara speciell för att gå i svedala men jag har kompisar som tycker att jag e speciell:$ lr?...jag ska bara gå i skolan och läsa upp min engelska det kan jag göra på vilken skola som hälst men de vill att jag ska typ gå kvar när jag inte vill jag vill gå i svedala lr i en klass där jag känner andra de typ håller mig kvar..men jag ska snacka med syv imorron och tar ett allvarligt snack med henne.. de begär mkt av mig som e gravid jag vet att det e ingen sjukdom men de begär mkt av mig när jag bär på tungt inom mig det värkar som de inte fatta det e df jag knapp e i skolan nu förtiden om jag ska byta skola måste jag vara skolan varje dag enligt dom...om jag bara läser engelska där var jag går nu så kommer jag mest jobba självständigt tills jag ska föda....

Kommentarer
Postat av: Therése ♡

Du ska gå i min skola! :(

Och klart som fan du e speciell :o

Det finns bara EN Anja (:<33

2009-09-07 @ 23:51:22
URL: http://kexie.blogg.se/
Postat av: Sara

du är jätte speciell, du är ju vår Anja :D <3

2009-09-09 @ 16:10:03
URL: http://maadtherapy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0