Måndag

Idag va jag hemma från skolan pallar inte med skolan sen vvid 10 tiden följde jag med mamma till Willy´s för att stor handla jävla va tungt det va och Danne(min bror) orkade fan inte hjälpa till för han e LAT:P men sen när vi kom hem så åt jag lite innan jag stack till stan för att träffa Andy ,Martin ,Natta och Nigge(Andys bror) vi skulle handla barnkläder:P va ganska nice dag sen åkte jag hem för att träffa mina bebes Sara och Tez satt ute på gården och flummade lite sen gick vi till Marwa för handla lite smått och gott sen som satt i kassan tog fram en kontroll till tv som va Tez pappa hade med sig ner sen "glömde" han den:P Och för en gång skull så frös inte sara igår va fan jag blev ju helt chockadO__O Tack girls för en underbar dag love you girl<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0