Seg dag idag

Skulle egentligen träffa natta(Gustav) och martin idag vi skulle kolla på Timbaktu men det sket jag i för jag gillar inte honom så vi ska träffas imorron istället:D<3 sen satt jag på gården själv väntade på att mini och tez skulle komma men tez va tvungen att stanna hemma för hennes mamma skulle iväg och hennes katt va sjuk:( blev sur på mini för hon hade lovat att vi skulle vara idag men hon höll inte sitt löfte hatar såna som inte håller de dom lovar men jaja ska göra samma sak..så ska hon se hur det känns..nog pratat om det:P Jag va hos barnmorskan idag hon kände på min mage hur bebisen låg den låg fint:P sen lyssnade vi på hjärtljudet och det lät frisk :D ska till henne sen den 28/9 på min födelsedag..men jaja nu ska jag gå lägga mig..ska försöka uppdatera mer ha det bra och GOD NATT<3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag kan ringa dig när vi ska komma ^^<333 love you<333

2009-09-19 @ 10:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0