20/11-09 10:50 kom Samuel<3

jag kom in till sjukhuset 19/11 vid elva tiden. och när jag kom in va jag öppen 5cm sen kl 2-3 hade jag öppnat 3 cm till sen på morgonen vill inte de 2 sista cm öppnas så de fick sätta drop på mig...hela förlossningen tog 26 timmar:O..SMÄRTAN ska vi inte prata om fy fan va ont det gjorde men samtidigt va det ändå härlig känsla att föda barn det e svårt att förklara för man måste uppleva det själv för att känna hur det känns... Vill även tacka min mamma som stötade och va med mig hela vägen, och dom som väntade ute i väntrummet även om ni inte behövder:P...och han e snart 2 månader. och jag e glad mamma:D

Ha det bra Puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0